Jennifer idag

Alla inlägg under juni 2011

Av Jennifer - 25 juni 2011 10:54

Hej och godmorgon! Jag är ganska pigg även fast jag var vaken till kl 1 på natten. 

Jag har glömt att säga en sak till er..... på www.moviestarplanet.se har jag en gubbe

som heter jennifer<sofie. ge gärna aouto till den. om man ger 2 aouto till den så får man 2 jättebra pengarfusk!. Man ska maila till jennifer<sofie att man har gett den 2 aouto. Min och Sofie kompis Alicia ska sova över hos oss på måndag. här kommer en bra video i nästa inlägg. Taylor Swift - mine

 

Av Jennifer - 24 juni 2011 16:20

Hej alla! mot Alicia! jag ska på grillfest!. det ska bli jätte roligt! måste sticka nu!

Av Jennifer - 24 juni 2011 15:30

Hej alla! jag har varet på midsommarfirande träffade min bästis Hanna!.

Sofie,Hanna och jag dansade till små grodorna, lite pinsamt men det väcker gamla minnen, jag kanske låter som en fjortis gamling???. Int vet jag det elr?     




Av Jennifer - 24 juni 2011 09:31

Hej alla läsare! Jag ska åka till stugan och plocka blommor till kransarna. måste gå nu mamma& pappa ropar på mig! bye bye!!

Av Jennifer - 24 juni 2011 08:53

Hej alla läsare! Ikväll ska jag på grillfest hos Alicia   sedan blir man väll TVINGAD till midsommarstången för står jag....   inte så kul... fattar inte varför man MÅSTE dansa till bajsmusik  fast det kanske blir kul att dansa vem vet???  

ska äta frukost nu... pappa ropar I dont lis it!!!

Av Jennifer - 23 juni 2011 20:01

 Hej alla! pappa sitter och lyssnar på VÄRLDENS mossigaste hårdrock! det hörs enda upp till övervåningen   det suger! Jag är glad om han spelar något annat! han kan spela Justin Biber eller vad han nu vill men INTE HÅRDROCK!!!! ganska läss ärligt talat

Presentation


Hej och välkomna till min blogg! Jag heter Jennifer och är en glad tjej som gillar att rida sjunga och jag ÄLSKAR hästar

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni att min blogg ska handla mer om?
 Bakning
 Smink
 Taylor swift
 Mode
 Inredning
 Musikvideos
 Annat (KOMMENTERA!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<<
Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

SNACKA MERA!!!

Prata med din dator !!!

=)


Ovido - Quiz & Flashcards