Jennifer idag

Direktlänk till inlägg 25 september 2012

Kvällsfika! <3

Av Jennifer - 25 september 2012 19:36

Jag passade på att fika lite och om ett tag så blir det ung och bortskämd och svenska hollywoodfruar på tv! imorgon så har vi en redovisning på skolan om olika landskap och min grupp har kustlandskap. Hoppas att det går bra! <3


 


Imorgon så kommer det en video då jag visar hur mitt rum ser ut. Försök att hålla ut tills dess! Skojade bara! haha


                                                                  Kram Jennifer!

 
 
Anna

Anna

25 september 2012 19:52

Visst vi kör på det=)

http://ssweetanna.bloggplatsen.se

Jennifer

25 september 2012 20:04

japp

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennifer - 13 december 2012 14:04

Hejsan alla! Jag har flyttat min blogg till blogg.se för att jag tycker att det är enklare att göra vissa saker där och så.   Hoppas att du följer min nya blogg! min nya blogg hittar du HÄR!   Puss!   / Jennifer! <3 ...

Av Jennifer - 11 december 2012 20:36

Hej alla snälla människor där ute! Jag vill bara säga att jag har fått världens bästa och nya favoritprogram som heter Historieätarna som går på svt1 på torsdagar kl 21.00. Du kanske känner att Sveriges historia på SO lektionerna inte intreserar dig ...

Av Jennifer - 22 november 2012 17:17

Ännu ute så har det inte kommet någon snö! jag tror jag blir galen snart..... LOL! =)    För ni som också är sugen på lite snö så kommer dom här häliga julbilderna!               ...

Av Jennifer - 4 oktober 2012 17:32

Idag är det ju kanelbullens dag så vad passar inte bättre än ett recept på bullar?!    Vik degen till ett dubbelvikt ark och skär en bit som du sedan skär ett snitt i så det ser ut som ett par byxor. Tvinna byxbenen... ...och snurra ihop till...

Av Jennifer - 4 oktober 2012 17:10

Marshmallows 31      ”Hemgjorda marshmallows är mycket godare än de du köper i butikenoch du kan ge dem fin färg med karamellfärg.”      ca  30min     Ingredienser 2,5 msk  Gelatinp
ulver 2...

Presentation


Hej och välkomna till min blogg! Jag heter Jennifer och är en glad tjej som gillar att rida sjunga och jag ÄLSKAR hästar

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni att min blogg ska handla mer om?
 Bakning
 Smink
 Taylor swift
 Mode
 Inredning
 Musikvideos
 Annat (KOMMENTERA!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

SNACKA MERA!!!

Prata med din dator !!!

=)


Ovido - Quiz & Flashcards