Jennifer idag

Alla inlägg under juli 2011

Av Jennifer - 16 juli 2011 11:10

Hej alla läsare! Har nyss ätet frukost. ska åka till stugan har ni några frågor eller Önskemål så skriv det antingen på frågor eller kommentarer jag vet inte vad jag ska skriva? vist är min toppbild snygg? bilden är inte på mig.  Fast det är jag som har gjort grejerna på bilden. Jag vart toppennöjd med bilden ärligt tarlat.  på er alla läsare!

/// Jennifer

Av Jennifer - 15 juli 2011 13:29

 Hej alla Läsare! sorry! har inte skrivet på evigheter! jag har varet i stugan. vill ni veta en sak? jag har varet i riga! jag gick i gamla stan o tittade. As fint ärligt talat.

Nu kom min 1:åriga syster in och snurrar runt mig på min skrivbordstol. Hoppas man int blir yr!   ska äta tacos i kväll! mumms! tacos = Gott skriver mer sedan...

Presentation


Hej och välkomna till min blogg! Jag heter Jennifer och är en glad tjej som gillar att rida sjunga och jag ÄLSKAR hästar

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni att min blogg ska handla mer om?
 Bakning
 Smink
 Taylor swift
 Mode
 Inredning
 Musikvideos
 Annat (KOMMENTERA!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15 16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

SNACKA MERA!!!

Prata med din dator !!!

=)


Ovido - Quiz & Flashcards