Jennifer idag

Alla inlägg under oktober 2011

Av Jennifer - 31 oktober 2011 14:50

Hej! idag skrev jag ju att jag skulle till himmlabadet =) , Det var JÄTTEKUL! Jag SURFADE! det var oxo jättekul. Sedan åkte vi och åt mat på IKEA. Och till sist gick vi på dollarstor och jag köpte : En kudde med Madonna och tuber med målarfärg och pennsel m.m Sitter och lyssnar på Taylor Swift med today was a fairytale! Den är typ skriven till alla hjärtansdag! Hejdå /// J








   



Av Jennifer - 31 oktober 2011 07:50

Av Jennifer - 31 oktober 2011 07:44

Hej alla läsare! Ska på himmladet idag med : Pappa, sofie och lilla jag. hinner inte blogga mer nu. ska åka iväg nu! 





                                                          Hejdå! ///   

Av Jennifer - 30 oktober 2011 14:14

Hej alla läsare! Har ändrat min header och bakrunds-sakimoj! om ni undrar vilka det var på headern så var det Idgie (med ljust hår. Heter igentligen: mary stuart Masterson ) och Ruth ( är hon med lockiga håret. Heter igentligen: mary-louise parker.) från min favoritfilm: Stekta gröna tomater. Det var trailer till den filmen som jag la ut ett klipp på tidigare idag. Tror att jag ska titta på filmen en gång till =), Ja,Ja, jag vet att jag är en nörd av den filmen men ändå. Jag har en fråga till er alla läsare. Vad ska jag blogga om ?. Jag tycker bara att jag skriver massa strunt hela tiden =(. släng gärna in en kommentar. Jag har ALDRIG fått en endaste kommentar på min blogg sedan jag började att blogga. Och här sitter jag och tycker synd om mig själv bara för det, Vad larvig jag är!

Jag ska ha en kommentar-tävling där den som kommenterar mest på det här inlägget vinner. Den som vinner får en musik video upplagd  här på bloggen!  Tävlingen är tills på onsdag.






                                                       MVH Jennifer          



                                                             

Av Jennifer - 28 oktober 2011 16:40

Hej då var det fredag igen då! Sitter och spelar sims. Jag har nyss skapat en ny familj. Sorry för att jag inte bloggade igår men jag var tvungen att göra matte läxan. ska nog ta och spela lite MSP. Min gubbe heter så här : Jennifer<sofie . Den är på level 2. ge gärna aotografer och presenter till den!!!!! =_). Idag på skolan gjorde vi utvärderingar och badade. vi fick typ en halvtimmes frilek! (men jag bastade istället). Och KOMMENTERA!!!!!!!!!! jag får ALDRIG några kommentarer   . Ska nog ta och göra mig i orning för middagen. PS! nu har jag ett långt höstlåv att se fram emot!!!!!!!!!! =) ///     

Av Jennifer - 26 oktober 2011 12:08

sitter och surfar på skolan och spelar MSP. bloggade inte så mycket igår, Hoppas att ni inte blev besvikna. Känner mig ganska dum men endå. ska forsätta att spela nu. Hejdå /// J

Av Jennifer - 25 oktober 2011 12:15

Hej alla Läsare! har inte kommet in på datorn tidigare satt jag hinner nog typ inte skriva någonting typ.  Jag fattar inte att alla sitter på facebook hella tiden? Det är så jävla tråkigt om man inte har några medelande!. Alla säger att det är  någon som heter något som jag inte komme på nu som sjunger bättre än mig! /// J

Presentation


Hej och välkomna till min blogg! Jag heter Jennifer och är en glad tjej som gillar att rida sjunga och jag ÄLSKAR hästar

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni att min blogg ska handla mer om?
 Bakning
 Smink
 Taylor swift
 Mode
 Inredning
 Musikvideos
 Annat (KOMMENTERA!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

SNACKA MERA!!!

Prata med din dator !!!

=)


Ovido - Quiz & Flashcards