Jennifer idag

Alla inlägg under september 2012

Av Jennifer - 26 september 2012 16:22

Hejsan alla!  jag har gjort länkbyte med en tjej idag och hennes grymma blogg heter! : http://ssweetanna.bloggplatsen.se/idag efter skolan så gick jag och några kompisar och fikade! LOOK! <3


            Yummy! <3

  

   Tjejkompisarna!   Fönstret. Haha! <3  RESULTATET!!!!! <3 

Av Jennifer - 25 september 2012 19:36

Jag passade på att fika lite och om ett tag så blir det ung och bortskämd och svenska hollywoodfruar på tv! imorgon så har vi en redovisning på skolan om olika landskap och min grupp har kustlandskap. Hoppas att det går bra! <3


 


Imorgon så kommer det en video då jag visar hur mitt rum ser ut. Försök att hålla ut tills dess! Skojade bara! haha


                                                                  Kram Jennifer!

Av Jennifer - 24 september 2012 15:07

Hejsan alla! Jag tänker säga en sak till er nu. Vill någon göra länkbyte eller få en gratis header ? Om ni vill så är det bara att skriva er mailadress och önskemål i kommentarerna och jag ser till satt era mailadresser inte kommer ut på bloggen och lämnar dom inte till någon. Jag kommer att ta hjälp av min tvilling Sofie med headerna. Och sedan då dom är klara så skickar jag dom till er! <3 


Sofie har gjort bla dom här headerna! <3 :

 

 

 

     

 

Visst är dom snygga!

Av Jennifer - 23 september 2012 18:47

Hej alla läsare! Det är säkert många av er som säljer jultidningar. Jag säljer för svenska jultidningsförlaget och är på nivå C med Sofie och vi har bestämt oss för en sminkbox! LOOK!!!!!



   Avis någon? 


Imorgon så är det skola igen och jag har tänkt ut en najs auotfit ( stavning ) så imorgon kanske ni får se vad det blev!

Av Jennifer - 18 september 2012 17:58

Idag så trillade det in en splitterny Juliatidning i brevlådan, med nagelstickers! så AWSOME! <3  


Satt om ni ser den på ica imorgon så vet ni att jag har den! <3


Här kommer världens snyggaste kläder!



   



Av Jennifer - 18 september 2012 12:06

Hejsan alla gamla läsare!


love U!


Presentation


Hej och välkomna till min blogg! Jag heter Jennifer och är en glad tjej som gillar att rida sjunga och jag ÄLSKAR hästar

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni att min blogg ska handla mer om?
 Bakning
 Smink
 Taylor swift
 Mode
 Inredning
 Musikvideos
 Annat (KOMMENTERA!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

SNACKA MERA!!!

Prata med din dator !!!

=)


Ovido - Quiz & Flashcards