Jennifer idag

Alla inlägg under oktober 2011

Av Jennifer - 24 oktober 2011 19:49

Hej igen! Har nyss varet på ridningen och haft Lorrimar   Han var bra, men han var lite snabb för att han gillar att hoppa. Synd men jag pallar inte att blogga mer =( Hejdå ///   

Av Jennifer - 24 oktober 2011 12:06

Sitter och surfar på skolan för att vi har data.v satt vi får sitta på skolan och surfa kl 12!. Längtar tills om 8 dagar för då ska vi åka och sköpa en liten hamster. Förlåt för att jag skatar så himmla mycket om hamstrar men jag längtar så! Ska få presenter från vicky på msp! sitter nu och lyssnar på Taylor Swift hon är så JÄVLA GRYMM!!! ska gå till slöjden snart!



                                                  
          /// Jennifer swift!


     

Av Jennifer - 23 oktober 2011 19:12

Ska lägga ner det där klädtemat fast ska börja med bakningstema igen =) sitter och sjunger Halleujah för full hals på mitt rum nu. Idag var pappa och jag på Arken zoo och tittade på hamstrar. Jag såg några men dom flesta gömde sig i husen. Har gjort några hamster-leksaker till Nalle: Ett sammanfogat rör med 4 utgångar, ett litet hamsterhus i kartong och en säng! =) måster  stänga av datorn nu! ///   



 
 




Av Jennifer - 22 oktober 2011 18:08

Idag har jag varet med Alicia och nu håller jag på med att passar Linn. Hon ramlade och började att gråta  , stackars Linn!. har årnat några nya smilisar! :         . Jag tyckte att dom var ganska snygga faktiskt =)    ska äta nu! hejdå ///  

Av Jennifer - 22 oktober 2011 08:06

Godmorgon alla läsare! Ska gå ner till Sofie och snacka med Henne! skriver mer sen HEJDÅ/// 

  




Av Jennifer - 21 oktober 2011 16:00

Chatar med Sofie på MSN och tänker på Hamstrar.... Idag i skolan så redovisade vi en bok som vi hade haft i läsläxa i en månad =) Det gick väll ok antar jag. Jag längtar till Idol & Barda på TV ikväll . Ska nog ta och skriva ner lite fakta om hamstrar, Längtar så  mycket tills om 11 dagar =) Jag ska börja ha Klädtema och lägga ut lite bilder! ///  

Av Jennifer - 20 oktober 2011 17:39


Jag håller på att tittar på en Hamsterbur till Nalle. Jag tror att jag ska köpa en på Arken zoo för 399 :- (Jag är klubbmedlem satt jag får rabatt på vissa saker;) eller så ska jag köpa någon på blocket.se . Då min hamster Nalle kommer hem ska jag nog lägga ut lite bilder på honom satt ni får se hur han ser ut. Hoppas att han inte är rädd för kameran. Idag är det ju trotsalt bara 12 dagar kvar tills att jag ska åka iväg och köpa en liten hamster!  Hoppas att den vänjer sig vid mig och mitt rum. Ska göra en Hamsterleksak nu! Hejdå ///  

Av Jennifer - 19 oktober 2011 15:31

ska få en hamster nu!. Den ska heta: Nalle, Fint namn va?. det är mycket arbete med en hamster men dom är så söta!!!!   Här kommer en bild på hur jag vill ungefär hur min hamster ska se ut!:





söt vaa?

Presentation


Hej och välkomna till min blogg! Jag heter Jennifer och är en glad tjej som gillar att rida sjunga och jag ÄLSKAR hästar

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni att min blogg ska handla mer om?
 Bakning
 Smink
 Taylor swift
 Mode
 Inredning
 Musikvideos
 Annat (KOMMENTERA!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

SNACKA MERA!!!

Prata med din dator !!!

=)


Ovido - Quiz & Flashcards