Jennifer idag

Alla inlägg den 16 oktober 2011

Av Jennifer - 16 oktober 2011 18:49

Minichokladmuffins

MinichokladmuffinsIngredienser:
1 ägg 
1 dl strösocker 
1/2 dl mjölk 
1/2 dl smör-&rapsolja 
1 1/2 dl vetemjöl 
1 tsk bakpulver 
1 tsk vaniljsocker 
1 msk kakao 

Topping: 
strössel eller valfritt godis.
 

Gör så här

  • Sätt ugnen på 200°.
  • Rör ihop ägg och socker.
  • Tillsätt mjölk och smör-&rapsolja.
  • Blanda de torra ingredienserna och rör försiktigt ner i smeten.
  • Fördela smeten i småbrödsformar.
  • Ställ dem på en plåt och grädda i mitten av ugnen ca 8 min.
  • Låt svalna.
  • Lägg Kesella i en plastpåse och klipp av ett litet hörn på påsen.
  • Spritsa kvarg på muffinsen och garnera med strössel eller godis.

Av Jennifer - 16 oktober 2011 18:09

Jag har hittat min Mobil! den låg under en hög med Kläder på en stol på mitt rum! Även att jag inte har hittat den förut. La ut lite bilder förut. Då jag var i Turkiet förra sommaren köpte jag en sådan väska som är på en av bilderna. (fast med vitt axelband på) La även ut en bild på Avril Lavigne och en bild på Taylor Swift.LIGHTS – Peace Sign är en jätte bra låt, Fast Hela albumet är grymt. hoppas hon släpper en till skiva för det här är hennes första. Ha det så bra  ///   (      )


Av Jennifer - 16 oktober 2011 07:59

Måste göra jättemycket läxor idag!   (säger sofie. Vet inte om jag ska tro henne?!?) ska fixa en ny header snart. Det kanske blir idag!, ä, vi får väll se hur det blir... är så läss på all reklam på bloggen! lyssnar på Sebiria - LIGHTS! det är Jättebra!

Myste göra läxorna nu Hejdå! ///    AKTA DIG LÄXAN!!!!  

Presentation


Hej och välkomna till min blogg! Jag heter Jennifer och är en glad tjej som gillar att rida sjunga och jag ÄLSKAR hästar

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni att min blogg ska handla mer om?
 Bakning
 Smink
 Taylor swift
 Mode
 Inredning
 Musikvideos
 Annat (KOMMENTERA!

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11 12 13
14
15 16
17
18 19 20 21 22 23
24 25 26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

SNACKA MERA!!!

Prata med din dator !!!

=)


Ovido - Quiz & Flashcards