Jennifer idag

Alla inlägg den 12 januari 2012

Av Jennifer - 12 januari 2012 19:33


Här tänkte jag lägga ut lite bilder på bloggen . Alla är inte så jättefina men jag gör så gott jag kan . PS! 1.

jag ska ut och resa om ett halvår till side som ligger i turkiet. Här kommer en länk på hotellet :

http://www.ving.se/turkiet/side/sunwing-resort-spa-side-west-beach 

jo, Jag skulle ju lägga upp lite bilder. Här kommer dom:





              








och här är världens bästa låt:



så det var allt för nuet . Jag kan värkligen tipsa om att hajpa din blogg. ( jag har gort det ) 

Nu ska men väll dra sig tillbaka lite och titta på sveriges mästerkock då. Ha en mysig kväll och alla ni som är sjuka kryar på er. Hejdå och god kväll /// Jennifer <333 




  

Av Jennifer - 12 januari 2012 11:47

Hejsan svejsan! Idag är jag sjuk. Förut idag så har jag och Sofie ( hon är också sjuk idag ) tränat Cupcake. Jag skulle gärna vilja visa lite bilder på Cupcake ( min hamster ) men hon är så snabb! Men som tur så har min kompis Alicia fått några riktigt bra bilder med sin kamera satt hon kanske kan mejla dom till mig så kan ni få se dom. Broende på bilder så har jag en sjukt rolig men endå lite konstig bild på Cupcake's som jag vill visa er idag






Här är den:







Lite konstigt.....




Jo. jag och mina kompisar Hanna, Vicky , Sofie och jag ska börja på en skiva. Vicky ska vara fotograf , Hanna ska hjälpa mig med låttexterna och produksera . Jag ska sjunga själv och duett och pappa ska hjälpa till och spela in låtarna. Själva innehållet i skivan kommer att vara såhär:



1. Love + Hate

2. Do not like this for me

3. You is only '' fake ''

4. Fucking god!

5. Look like

6. This is for you

7. I have a lap for you 


och det kommer även att vara lite extramatrial från skivan och det kommer antagligen att komma en Delux edition.



Hejdå alla läsare och hoppas att ni mår bättre än vad jag gör. Hejdå /// Jennifer!

Presentation


Hej och välkomna till min blogg! Jag heter Jennifer och är en glad tjej som gillar att rida sjunga och jag ÄLSKAR hästar

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni att min blogg ska handla mer om?
 Bakning
 Smink
 Taylor swift
 Mode
 Inredning
 Musikvideos
 Annat (KOMMENTERA!

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

SNACKA MERA!!!

Prata med din dator !!!

=)


Ovido - Quiz & Flashcards