Jennifer idag

Alla inlägg den 26 februari 2012

Av Jennifer - 26 februari 2012 15:33

Nu har jag kommet hem från dansen! kan bara aldrig få nog av bloggaren Keela!


 



Själv så blev jag väldigt sugen på ett eget bloggnamn ( alltså något som man kallar sig för T . e. x Keela eller Foki.) och gissa vad det vart? Amour!!! det betyder typ ''kärlek'' på något språk. franska kanske? Nu blev det igångsatt bullbak på nedervåningen.  



 Mmmmm! Undra när det börjar lukta gott där nerifrån? så nu ska jag öva hiphop stegen med sofie! Bye bye /// Amour   

Av Jennifer - 26 februari 2012 08:36

Hela morgonen har jag sittet och jobbat på en header men så funkar det inte! just nu så sitter Linn och kramar mig bakifrån på min skrivbordsstol, Det börjar bli trångt här.... Igår så hittade jag en bild som stämmer in perfekt på mig. haha! 



 



Idag så ska jag till danceworld och dansa street/ hiphop med Hanna och Vicky. Hope you like it! 



Hejdå! /// Nova



Presentation


Hej och välkomna till min blogg! Jag heter Jennifer och är en glad tjej som gillar att rida sjunga och jag ÄLSKAR hästar

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni att min blogg ska handla mer om?
 Bakning
 Smink
 Taylor swift
 Mode
 Inredning
 Musikvideos
 Annat (KOMMENTERA!

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26
27 28 29
<<< Februari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

SNACKA MERA!!!

Prata med din dator !!!

=)


Ovido - Quiz & Flashcards