Jennifer idag

Alla inlägg den 8 mars 2012

Av Jennifer - 8 mars 2012 13:40

Hejsan! idag så har jag åkt till badhuset med Sofie!!! Där hittade man även igen: en från facebook, en klasskopis och en dagiskompis. Tänk att man känner så många! nu undrar jag vad ni som läser min blogg vill att den ska handla lite mer om.



1. Taylor Swift?


                                                              2. Det som den gör nu?

3. Bakning?     4. Skriv vad du tycker så lottar jag sedan! . (kommentera för att skriv din åsikt!)   





Nu tänkte jag visa en sak för er. Har du en jättefin bild i datorn på dig men råkade ha en finne eller en ful födelseprick just då?


Gå in på den här länken:http://www.picnik.com/app#/edit/basic och klicka sedan på fläckfixaren.



Hejdå! /// Jennifer!


                                                              


Av Jennifer - 8 mars 2012 07:46

Goodmorning! idag så ska jag visa en insperasionsbild som jag har hittat!!! :



   Cool bild va? 



OM 22 Dagar fyller jag år!!!!!!! 


Jag älskar att fylla år det är sååååå kul att få massor av presenter och att alla säger '' Grattis!'' till mig. Nu kanske jag värkar välldigt självisk men det är fel!   



5. saker ni inte visste om mig ......


1. Att jag tycker att ormar är coola men hatar råttor.


                          2. Att jag hatar varma mackor sen jag hadde magsjuka förra gången...


3. Att jag går i både dans och ridning.




                        

                           

                          4. Att jag är grymm på att baka! 









 

5. att jag hatar då människor luras med en.                 Vad roligt med så många läsare. och idag så har jag haft sammanlagt..... 21 Läsare!!!  



Hejdå /// Jenny 



  

                                      



Presentation


Hej och välkomna till min blogg! Jag heter Jennifer och är en glad tjej som gillar att rida sjunga och jag ÄLSKAR hästar

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni att min blogg ska handla mer om?
 Bakning
 Smink
 Taylor swift
 Mode
 Inredning
 Musikvideos
 Annat (KOMMENTERA!

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

SNACKA MERA!!!

Prata med din dator !!!

=)


Ovido - Quiz & Flashcards