Jennifer idag

Alla inlägg den 17 juni 2012

Av Jennifer - 17 juni 2012 19:25

Hejsan alla Läsare! om du vill ha en header så lämna ut din e - post och en ide på hur den kan se ut. 


Ska kolla på fotboll nu. HEJAHEJA!!!!!



 


                                                                        


Skriv i frågerutan eller i kommentarerna. Ha en bra kväll alla fina där ute !



/ Jennifer




































Av Jennifer - 17 juni 2012 11:23














Kolla in dom här gulliga sakerna från lagerhaus!



  Bakformar i folie

 Ljusstake



  

   bakform

  Muffinsmaker

 iskuber  



Visst var dom fina? Jag är väldigt sugen på en rosa muffinsmaker. Men det är ganska onödigt då man faktiskt har en ugn. Idag så ska hela familjen till Svartviks herrgård. Där är det loppis satt jag tar nog med mig lite pengar =) frågestund från idag  ( Söndag ) till på måndag. svarar på ALLA frågor. Du kan tillexempel fråga grejer om hamstrar, mitt band Lovers , hur man spelar gitarr , hur man lär sig att sjunga bra och mycket mycket mer..... Börja ställ frågor!


Presentation


Hej och välkomna till min blogg! Jag heter Jennifer och är en glad tjej som gillar att rida sjunga och jag ÄLSKAR hästar

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni att min blogg ska handla mer om?
 Bakning
 Smink
 Taylor swift
 Mode
 Inredning
 Musikvideos
 Annat (KOMMENTERA!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

SNACKA MERA!!!

Prata med din dator !!!

=)


Ovido - Quiz & Flashcards