Jennifer idag

Direktlänk till inlägg 18 mars 2012

Hemma!

Av Jennifer - 18 mars 2012 11:16

Hejsan! Äntligen har jag tid att blogga!


Jusst nu på mitt test så står det att ni tycker att min blogg ska handla lite mera om smink. Så nu ska jag visa er lite saker bl.a några Avril lavigne - parfymer från kicks.se



     

PRODUKTINFORMATION

 
Forbidden Rose är en sprakande fusion av fruktiga, blommiga och träiga noter som smälter samman för att skapa en livlig komposition. Med aning av fantasi, kommer Forbidden Rose till liv, precis som en saga med en fängslande öppning, ett romantiskt hjärta och en varm och glad avslutning. 
Doften öppnar med den förbjudna frukten - alltid lika förtrollande är det röda äpplet, som förhöjs av ett delikat päron. Sagan fortsätter med noter av vit lotus i hjärtat som adderar skönhet till doften. Basen sipprar av värme från vanilj och söta pralinnoter. Ett djupt träackord, framträder i basen och sammansluter Forbidden Rose fängslande saga. 
Forbidden Rose dynamiska kampanjkoncept hämtar inspiration ifrån fantasifilmer som Tim Burtons Edward Scissorhands och den nya Alice i Underlandet i vilken Avril även lånar ut sin röst till soundtracket. 
 
 
 
Volym: 30 ml
 
  

PRODUKTINFORMATION

 
Wild Rose är en lysande blandning av soldränkta gula frukter, daggiga blommor och söta träiga noter som förkroppsligar en levande och feminin anda. Doften öppnas med en explosion av energi som består av mousserande mandarin, grapefrukt och röda plommon. Vid doftens hjärta släpps en strålande blommig bukett av tempelblomma, drömmande blå orkidé och apelsinblomma lös. Basen i doften utstrålar en underton av sandelträ, som sedan kompletteras med en läcker crème brûlée för en söt lockelse.
 
 
 
Volym: 15-30 ml
 
  

PRODUKTINFORMATION

 
Black Star är världsartisen Avril Lavignes första doft. Inspirerad av vassheten i hennes musik, fångar doften energin och den individuella stil som definierar Avril.
Detta är en doft som är skapad för tjejen som älskar att sticka ut och uttrycka sin egen stil. Black Star är ljuvligt karaktäristisk och omfamnar väl Avrils individualitet. Den pastellrosa doften uppmuntrar unga tjejer att forma sin unika sida och vara sina egna stjärnor. "Allt handlar om att vara vass och feminin på ett skojigt sätt!" säger Avril.
Black Star är en fusion av pulserande blommiga, fruktiga ackord, vart enda ett med annorlunda, livlig dragningskraft. Noterna blandas för att skapa ett virvlande, sprakande moln, för en sann kraftfull doft.
Black Star öppnar med ett krispigt, grönt päron som väcker och framkallar doften.
Hjärtat i doften omfattas av delikat rosa hibiskus blomma, som utsöndrar en lyxig och fruktig aura. Detta exotiska blomster kompletteras av söta, saftiga och delikata svarta plommon. 
Doften sammansluts med ett djupt och mörkt chokladackord, som förhöjer Black Star till en rik och lockande doft. 
 
 
 
Volym: 30 ml
 
 
Så det var det. nu kommer det lite om ögonskuggor!
   

PRODUKTINFORMATION

 
Color Infallible från L´Oréal Paris väcker nytt liv i den klassiska ögonskuggan med med härlig konsistens: puder- och cremeögonskugga i ett. De ultrakoncentrerade färgerna håller i 24 timmar och ger en silkesmjuk känsla.
så, det var det. nu ska jag titta lite på facebook!
Hejdå! /// Lila Fowler hihi! =)
   
 


 
 

 

 
 
Sofie

Sofie

22 mars 2012 19:07

Hejsan du har en så himla bra blogg !!!

http://sofiestankar.bloggplatsen.se

Jennifer

25 mars 2012 17:42

Tack så jättemycket!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Jennifer - 13 december 2012 14:04

Hejsan alla! Jag har flyttat min blogg till blogg.se för att jag tycker att det är enklare att göra vissa saker där och så.   Hoppas att du följer min nya blogg! min nya blogg hittar du HÄR!   Puss!   / Jennifer! <3 ...

Av Jennifer - 11 december 2012 20:36

Hej alla snälla människor där ute! Jag vill bara säga att jag har fått världens bästa och nya favoritprogram som heter Historieätarna som går på svt1 på torsdagar kl 21.00. Du kanske känner att Sveriges historia på SO lektionerna inte intreserar dig ...

Av Jennifer - 22 november 2012 17:17

Ännu ute så har det inte kommet någon snö! jag tror jag blir galen snart..... LOL! =)    För ni som också är sugen på lite snö så kommer dom här häliga julbilderna!               ...

Av Jennifer - 4 oktober 2012 17:32

Idag är det ju kanelbullens dag så vad passar inte bättre än ett recept på bullar?!    Vik degen till ett dubbelvikt ark och skär en bit som du sedan skär ett snitt i så det ser ut som ett par byxor. Tvinna byxbenen... ...och snurra ihop till...

Av Jennifer - 4 oktober 2012 17:10

Marshmallows 31      ”Hemgjorda marshmallows är mycket godare än de du köper i butikenoch du kan ge dem fin färg med karamellfärg.”      ca  30min     Ingredienser 2,5 msk  Gelatinp
ulver 2...

Presentation


Hej och välkomna till min blogg! Jag heter Jennifer och är en glad tjej som gillar att rida sjunga och jag ÄLSKAR hästar

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni att min blogg ska handla mer om?
 Bakning
 Smink
 Taylor swift
 Mode
 Inredning
 Musikvideos
 Annat (KOMMENTERA!

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

SNACKA MERA!!!

Prata med din dator !!!

=)


Ovido - Quiz & Flashcards