Jennifer idag

Alla inlägg den 6 november 2011

Av Jennifer - 6 november 2011 15:27

Hej igen! Nu sitter jag och lyssnar på någon saga på datorn som heter : Pauline i stallet. Den är jättebra! Har nyss kommet hem från Mormor & Morfar. är död. Ska kolla om jag kan få ta en bulle?, Nej det fick jag inte men en bit pizza =)

Just nu är jag på kapitel 3 i den där sagan. Det stog att den var sann. Då jag var hos Mormor & Morfar så åt vi smörgåstårta,Det var gott. Sedan åt vi tårta. Nu tror jag att Cupcake håller på att vakna, men som tur är somnade hon om. För hon brukar sova till 6/7 för att dom är ju trotsalt nattdjur. Ska inte göra något speciellt mer idag förutom att jag ska äta middag, det är väll inte ett dug speciellt men ändå. Ska inte prata mer skitsnack nu. 






                          hejdå! /// J




Av Jennifer - 6 november 2011 08:28

Hej alla Läsare! Idag ska jag till Mormor & Morfar för Mamma och Pappa ska måla golvet i vardagsrummet. Satt vi kan inte se på den '' stora '' TV:n ner, Utan på den lilla förkrymta TV:n där uppe i vardagsrummet =( (den kanske inte är jätteliten men jämfört med den andra TV:n så är den inte så stor.) Sedan ska Mamma och Pappa också komma och fira Morfar för han fyller 64 år. Sorry för att jag inte bloggade igår men jag hadde helt enkelt inte tid för att farfar och Tanja var här. ska åka till Mormor & Morfar nu Hejdå ///   




                                         


                                   

Presentation


Hej och välkomna till min blogg! Jag heter Jennifer och är en glad tjej som gillar att rida sjunga och jag ÄLSKAR hästar

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni att min blogg ska handla mer om?
 Bakning
 Smink
 Taylor swift
 Mode
 Inredning
 Musikvideos
 Annat (KOMMENTERA!

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8
9
10 11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

SNACKA MERA!!!

Prata med din dator !!!

=)


Ovido - Quiz & Flashcards