Jennifer idag

Alla inlägg den 17 november 2011

Av Jennifer - 17 november 2011 18:10

Hej! Idag på svenskan så skrev vi på datorn igen och jag blev klar med min saga. Nu har jag börjat på en ny saga på min egen dator. Sagan heter tonårsliv. Har inte skrivet så mycket men endå. Den kommer nog att vara bra då den väl är klar =) Har jätteont i huvedet satt ska nog ta och stäng av datorn snart. Satt vid fejan och gogglade på Rebecca & Fiona satt glömmde bort tiden =( Grattis till vinnarna som vann tävlingen i tisdags och tack för alla anmälningar. orkar inte blogga mer nu även om jag inte har skrivet nå mycket men jag orkar inte sitta breved datorn mer. Vet ni att det finns en sida som heter pratameddatorn.se Det är ju bara på skoj men endå. Om du skriver : '' RITA '' så ritar datorn en bild. det var mitt tips idag. Hejdå /// Jennifer VÄNTA! jag kan alltid slänga in 2 bilder på mig :



   

Presentation


Hej och välkomna till min blogg! Jag heter Jennifer och är en glad tjej som gillar att rida sjunga och jag ÄLSKAR hästar

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni att min blogg ska handla mer om?
 Bakning
 Smink
 Taylor swift
 Mode
 Inredning
 Musikvideos
 Annat (KOMMENTERA!

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8
9
10 11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

SNACKA MERA!!!

Prata med din dator !!!

=)


Ovido - Quiz & Flashcards