Jennifer idag

Alla inlägg den 10 november 2011

Av Jennifer - 10 november 2011 19:34

Hej idag är det torsdag och varför inte ha en liten tävling? men först ska jag prata lite om hur dagen har varet : Idag då jag kom till skolan så hadde vi NO med Ullis och sedan hade vi rast och på rasten lekte vi en lek då man sår i varsin liten ruta. (typ på 10 cm.) sedan då börjar någon med bollen (det kan vara vem som hellst) och så ska en annan person så i mitten. Den som är i mitten ska försöka ta bollen av dom andra som ska studsa/kasta bollen till varandra. Dom som studsar/kastar bollen till varandra får ej gå utanför sin egen ruta. Om man gör det blir man självtagen och får gå och ställa sig i mitten. Det där var kanske en lite väl långdragen förklaring men, vad spelar det för roll?. Mina naglar börjar bli väldigt slitna satt imorgon eller någon annan dag ska jag måla dom. Ska se på TV nu satt, Hejdå! /// Jennifer                                                                                        

Presentation


Hej och välkomna till min blogg! Jag heter Jennifer och är en glad tjej som gillar att rida sjunga och jag ÄLSKAR hästar

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni att min blogg ska handla mer om?
 Bakning
 Smink
 Taylor swift
 Mode
 Inredning
 Musikvideos
 Annat (KOMMENTERA!

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8
9
10 11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

SNACKA MERA!!!

Prata med din dator !!!

=)


Ovido - Quiz & Flashcards