Jennifer idag

Alla inlägg den 29 november 2011

Av Jennifer - 29 november 2011 17:58

Hej igen alla Läsare! jag har ju inte bloggat på några dagar nu men det blir ni väll inte lädsna för va? dagens låt är: Maddi Jane – Breakeven (Acoustic) om ni inte har spotify så finns säket låten på youtube. och dagens tips är: att måla naglarna. t.e.x som i den här videon som jag kommer att visa lite senare. Ska ta och önska mig lite saker till min önskelista. Har ni skrivet eran önskelista än? jag kan rada upp lite som jag önskar mig:


                           

                                en witebordtavla (stavning)

                                en skiva med Melissa Horn som heter: Innan jag kände dig.

                                 topmodell ritbok

                               SURFPLATTA( packard bell liberty tab 16GB)

                                Sminkväska från RUSTA för :- 149 eller nått.

                                stressboll ( kan köpas på cdon.com)



Ja, jag behöver inte rabbla upp mer nu. Här kommer nagelvideon! :



 



          Ja, det var allt för idag! ha en bra kväll /// Jennifer       

Presentation


Hej och välkomna till min blogg! Jag heter Jennifer och är en glad tjej som gillar att rida sjunga och jag ÄLSKAR hästar

Fråga mig

13 besvarade frågor

Omröstning

Vad tycker ni att min blogg ska handla mer om?
 Bakning
 Smink
 Taylor swift
 Mode
 Inredning
 Musikvideos
 Annat (KOMMENTERA!

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3 4
5
6
7 8
9
10 11 12 13
14 15 16 17
18
19
20
21
22
23 24 25 26
27
28
29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

SNACKA MERA!!!

Prata med din dator !!!

=)


Ovido - Quiz & Flashcards